Skip to content
  • En
  • No
Search
  • Nasjonale rammer for veiledning
    • Nasjonale rammer for veiledning
      • Begrepsavklaring
      • Partenes forpliktelser
      • Prinsipper for veiledning
    • Nettverkets utdypninger og kommentarer
      • Nettverkets kommentarer til begrepene
      • Nettverkets kommentarer til forpliktelsene
      • Nettverkets kommentarer til prinsippene
    • Suksessfaktorer
  • Hvorfor veiledning?
    • Barn og unges trivsel og læring
    • Visjon og mål
    • Overgang fra utdanning til yrke
  • Hvordan veilede nyutdannede?
    • Arbeidsgiver
      • Arbeidsgivers ansvar
      • Informasjonsmateriell
      • Kompetanseheving
    • Veiledere
      • Veilederkompetanse
      • Veilederutdanning
      • Informasjonsmateriell
    • Nyutdannede
      • Hva betyr dette for meg?
      • Hva kan jeg få veiledning på?
      • Rammer for veiledningen
  • Veiledningsordninger
    • Nasjonalt nettverk for veiledning av nyutdannede lærere
      • Mandat, ledelse og organisering
      • Nettverksmøter
      • Nettverkskontakter
      • Årsmeldinger og handlingsplaner
      • Aktuelt og nyheter
      • Nettverkets internasjonale samarbeid
    • Tilbud i fylkene
      • Region Agder
      • Region Innlandet
      • Region Møre og Romsdal
      • Region Nord
      • Region Oslo og Viken: Oslo og Akershus
      • Region Rogaland
      • Region Vestlandet
      • Region Troms og Finnmark
      • Region Trøndelag
      • Region Vestfold og Telemark, Buskerud, Østfold
    • Internasjonalt samarbeid
      • Nordic Teacher Induction (NTI)
      • Nordisk utviklingsarbeid
  • Kunnskapsbasen
Menu
  • Nasjonale rammer for veiledning
    • Nasjonale rammer for veiledning
      • Begrepsavklaring
      • Partenes forpliktelser
      • Prinsipper for veiledning
    • Nettverkets utdypninger og kommentarer
      • Nettverkets kommentarer til begrepene
      • Nettverkets kommentarer til forpliktelsene
      • Nettverkets kommentarer til prinsippene
    • Suksessfaktorer
  • Hvorfor veiledning?
    • Barn og unges trivsel og læring
    • Visjon og mål
    • Overgang fra utdanning til yrke
  • Hvordan veilede nyutdannede?
    • Arbeidsgiver
      • Arbeidsgivers ansvar
      • Informasjonsmateriell
      • Kompetanseheving
    • Veiledere
      • Veilederkompetanse
      • Veilederutdanning
      • Informasjonsmateriell
    • Nyutdannede
      • Hva betyr dette for meg?
      • Hva kan jeg få veiledning på?
      • Rammer for veiledningen
  • Veiledningsordninger
    • Nasjonalt nettverk for veiledning av nyutdannede lærere
      • Mandat, ledelse og organisering
      • Nettverksmøter
      • Nettverkskontakter
      • Årsmeldinger og handlingsplaner
      • Aktuelt og nyheter
      • Nettverkets internasjonale samarbeid
    • Tilbud i fylkene
      • Region Agder
      • Region Innlandet
      • Region Møre og Romsdal
      • Region Nord
      • Region Oslo og Viken: Oslo og Akershus
      • Region Rogaland
      • Region Vestlandet
      • Region Troms og Finnmark
      • Region Trøndelag
      • Region Vestfold og Telemark, Buskerud, Østfold
    • Internasjonalt samarbeid
      • Nordic Teacher Induction (NTI)
      • Nordisk utviklingsarbeid
  • Kunnskapsbasen

Årsmeldinger og handlingsplaner

Både nettverket og de regionale programmene søker hvert år midler om drift fra Utdanningsdirektoratet, og inkluderer en handlingsplan for neste studieår i denne. Det sendes inn en årsrapport for bruk av disse midlene hver vår.

Nettverkets handlingsplaner

  • Nettverk for veiledning av nyutdannede lærere Handlingsplan 21-22 og rapport 20-21
  • Handlingsplan 2020/2021
  • Handlingsplan 2019/2020
  • Handlingsplan 2018/2019
  • Handlingsplan 2017/2018

Nettverkets årsmeldinger

  • Nettverk for veiledning av nyutdannede lærere Handlingsplan 21-22 og rapport 20-21
  • Årsmelding 2019/20
  • Årsmelding 2018/19
  • Årsmelding 2017/18
  • Årsmelding 2016/17
  • Årsmelding 2015/16
  • Årsmelding 2014/15
  • Årsmelding 2013/14
  • Årsmelding 2012/13
  • Årsmelding 2011/12
  • Årsmelding 2010/11
  • Årsmelding 2009/10
  • Årsmelding 2008/09
  • Årsmelding 2007/08
  • Årsmelding 2006/07
  • Årsmelding 2005/06
  • Årsmelding 2004/05
  • Årsmelding 2003/04

Regionenes årsmeldinger

  • Årsmelding 2014/15
  • Årsmelding 2013/14
  • Årsmelding 2012/13
  • Årsmelding 2011/12
  • Årsmelding 2010/11
  • Årsmelding 2009/10
  • Årsmelding 2008/09
  • Årsmelding 2007/08
  • Årsmelding 2006/05
  • Årsmelding 2005/04
  • Årsmelding 2004/03

Nettverk for nyutdannede lærere

Nettverkets leder:

Eva Bjerkholt, tlf. 35 02 63 86

Prosjektkoordinator:

Tonje Harbek Brokke, tlf: 35 02 64 18